Thursday, June 19, 2008

ayah


ari jumaat tu dpt call dari kg - ayah saket... hati aku berdebar-debar, air mata tak tertangguh lagi...

sampai kg terus g spital, ayah tak moh org len yg jaga dia - dia nak aku saja...

masa arwah mak meninggal dunia dulu, aku tak berkesempatan menjaga mak. aku tak nak pisang berbuah dua kali....

aku tak nak hati aku luka lagi, aku tak nak "rasa sesal menjalar lagi sampai kini" ...

... muga ayah diberi kekuatan dan kesabaran.....

tunggu sy balek ayah, sok lepas opis yer....

9 comments:

ns said...

Selagi hayat dikandung badan, sedaya upaya kita nak jaga diorg kan.

Moga ayah akak cepat sembuh ye.

suara said...

Salam sepi.
Semoga Allah berikan kesembuhan dan kekuatan kepada ayahanda sepi.
Amin.

Kaktiny said...

semoga ayah sepi cepat sembuh..
balik.. walaupun terpaksa ambil UNPAID leave.. balik jugak..
jaga ayah.. senangi hati dia dan tenangkan jiwa dia dgn berada di sisinya..

Balik sepi.. balik..

Akak said...

Sepi...

Akak doakan semuga ayah cepat sembuh,
dan semuga ari nie Sepi sampai kekampung dgn selamat juga dan dapat jaga ayah...

kamar hati said...

semoga ayah akak sihat ye...cepat sembuh...akak jgn sedih2 ye...

muadzlife said...

jaga diri....

Mak Su said...

[tak terkata]

take care ya

Anonymous said...

semoga ayah sepi cepat sembuh..dah tanggungjawab kita sebagai anak..sebuk ker apa ker..kena juga jaga mereka ini (ibu n ayah).

antalya said...

sama2 kita doakan kesihatan ayah akak ye..aminn