Tuesday, April 15, 2008

dia... yg bernama h...




Episod 1

Pada mulanya hanya sekadar melayani rasa bosan yg amat sangat.. aku bosan ngan rutin keja yg sama, berjumpa org yg sama, bosan, bosan, bosan. lalu jari jemari mulalah mencuri masa melayari laman. satu demi satu. budak2 skrg punya banyak masa yg terbuang. aku terpana melihat bual bicara di satu laman. mulanya sekadar membaca kerenah chaters di situ. ari2 berikutnya aku ke laman itu lagi. emm... sekadar suka2 aku join sekali. satu nama menyapaku. dan di situlah bermula segala-galanya.....

setiap ari aku bagai tak sabar. menunggunya menyapaku. dia memperkenalkan diri sebagai h.... satu nama yg bakal merubah, mewarna, menggugat dan mencalar seluruh perasaanku....

8 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ewah2..h...hantu kut...hehehehe

ze said...

hi... h stand 4... errrr dah lupa arr nama die.... ekekek

ns said...

h?..herman..hasnol..hazlan?hehehe.Bahaya chatting2 ni.:D

ze said...

gdiz... akak dah lupa nama dia... hantu kot, or hampeh... ekekek

sejarah lama dek.. terlalu lama....

K@sih said...

huhuhu...

nama start ngan H? nama kasih pun start ngan H gak.. ekeke.. *wink*

ze said...

kasih.... nama dia dah takder dlm kamus akak... ekekekek

Mak Su said...

oh, gitu ker kisah mulanyer?

ze said...

errrkk... gitulah alkisahnye maksu... :-)