Saturday, January 1, 2011

salam thn baru 2011

salam thn baru buat semua...

hargailah org tersayang disisi, bajailah, siramilah dgn kasihsayang, kesabaran, ketabahan dan sedikit rasa cemburu...

bg yg single dan sedang bercinta - bercintalah kamu, tapi duduk rengang2, jgn pegang2 hehehe

bg yg sedang bertunang - jgn tunang lama2, dugaan banyak, tp jgn lupa jemput akak yerr

dan bg yg kaki telah dirantai, tp masih ingin bercinta untuk kali kedua? ketiga? keempat? teruskan jika itu kata hatimu...

dah sering aku jumpa, lihat, wanita bernama "isteri" bercinta dgn lelaki yg haram untuk didampingi. bersandiwara didepan suami. aku sering tertanya apa lg yg dicari?

dan kerapkali aku melihat sang lelaki bergelar "suami" meraga gah kerna diri terasa masih "laku" bila berpacaran dgn gadis yg lebih muda dr isterinya..

bukan aku cemburu bila melihat org lain bahagia -

tp aku cukup benci pd orang yg mendirikan "kebahagian atas kesedihan" org lain....

tepuk dada tanya selera...

5 comments:

zino said...

salam tahun baru...2011..

ns said...

salam kak.
selamat tahun baru. semoga bersinar2 lagi kecerahanya pada kita ;)

ze said...

zino... salam thn baru juga dr sy...

gdiz... tkasih lily, akak juga mendoakan lily hapi selalu...

zino said...

ze..
apa nama fb nya.. hehe

ze said...

zino... senang jer ze mj :)