Friday, May 2, 2008

hilang



apa yang terjadi, kurasakan sepi menyelimut mimpi
hari menjadi beku malam pun seakan kelabu
kau seperti debu yang terbawa laju angin lalu

aku menunggu suaramu menyapaku seperti dulu
berharap pada sang waktu agar berputar perlahan-lahan menantiku
apa akukah yang bersalah???

jujur dari ruang hati aku masih mencari
satu alasan yang pasti yang membuatmu pergi
tapi kau telah hilang di pekatnya malam
meninggalkan aku termangu sendiri

apakah yang membuatmu menyudahi kisah kita
saat aku masih menikmati waktu bersamamu
kau berpaling dengan tiba-tiba

aku masih tertanya-tanya
dengan seribu soalan yang tak terjawab

benarkah kisah kita telah berakhir
dan inikah noktah pada sebuah cinta
yang kau cipta untukku???

3 comments:

Akak said...

Salam adikku...

Very touching! (secara kebetulan mungkin jalan cerita ada sedikit persamaan dgn Akak)

"SEPI ITU INDAH"

Masih ada CINTA yang kekak abadi iaitu cinta padaNya...

Cinta pada manusia bisa terhakis bila2 masa...

ze said...
This comment has been removed by the author.
ze said...

errr... jalan citer sama eh...

benar, cinta sesama manusia bisa terhapus ngan sekelip masa jer...

seog teman penah berkata - hati kiter adalah MILIKNYA, bebila masa jer kalau dia nak palingkan hati kita, maka akan berubahlah mengikut KEHENDAKNYA JUA....