Thursday, August 7, 2008

10/8 - i will be waiting 4u :-)

dlm kotak biru tu ada door gif dari aku n yg atas tu adiah dari aku...

tarikh: 10/8/ [ahad]

masa: jam 12.00 thari

tempat: restoran asam pedas linda on [berdekatan tesco ampang]

menu: ikan merah/talapia/siakap masak asam pedas/ikan bakar/sotong or udang bakar/rojak petis/sayur campur + udang/otak2/ayam goreng berempah/ice krem tapai + minuman
[nanti kita pilih]

yg hadir TERKINI as at 8/8 : kamar/gdiz/maksu n the kids/muadz/yun/tiny/kak long

aku masih nak teruskan aktibiti yg aku rancang - ambek nombor, tukar adiah n aku ada sediakan "cabutan bertuah" ada adiah tau.... hehehe

niat aku wat gader ni, sbb aku ingin sangat mengenali sesapa jua yg sudi menyapa aku di sini.

muga persahabatan ni membuahkan bunga yg wangi untuk kita sumer....

insyaallah jumpa di sana yer - ada per2 just call aku k... :-)

sila besarkan peta....



the menu....

12 comments:

Mak Su said...

insyallah..... :)
semua ok ker kul 12? sowi ek....

Kaktiny said...

if kul 12 canteekklah.. leh ler join jap sblm ke kelas..
(pecut ler dari tesco ke serdang utk kelas 2.30pm.. sempat tuh.. hihihi)

BETUL KUL 12????...

if kul 12pm.. tiny and kaklong leh join KEJAP.. (TAPI TAK MAKAN YER.. sbb nak rush ke Kelas plak..)

kamar hati said...

uikssss...kul 12tghari plak eek...
okais...kamar cuba tuk dtg...moga dpt senyum disana nanti... (",)

chinta said...

wah..dah makin hampir harinya..

antalya said...

pandai pon akak ekjas timing..bravo bravo

ladylikeme said...

ermm.....kalau takpi tapi nak minta doorgift tue bleh tak..heheheh(mintak dengan muka xmalunyer)

kamar hati said...

akak...nak bg tanya & bg cadangan skit bleh????

kedai tu buka kul bapa ye???
klau kita awalkan skit bleh...berkumpul dlm 11 @ 11.30 pg ke...then sharp kul 12tghari leh makan terus...camna???

saja je...kot lambat nanti...kecian kat kat tiny & kak long plak...klau lewat mula...takdan nak sembang dah nak kena p kelas plak... (",)

camna...

ze said...

salam sumer...

amat berbesar ati tiny ngan kak long leh join sama. kedai tu bukak kul 11, akak dah call, kalau sumer ada dlm kul 12 kita dah leh order mkn...

chinta n lady... len kali join akak k...

kalau ada per2 jgn segan2 msg akak eh...

Mak Su said...

kul 11? mcm ok gaks

muadzlife said...

ampun maaf sgt2...nak deting..bila2 pun buleh :)

ze said...

muadz... its ok, insyaallah len kali kita dating eh... :-)

Kak Long said...

salam kak. terima kasih mengirim cenderahati melalui tiny. terima kasih bebanyak...maaf saya tak dapat turut serta...