Monday, August 18, 2008

aku berkecil hati





dulu aku cukup marah bila ada org sakitkan hati aku, pastu bila aku tanya kenapa?

kau akan ckp - aku cuma manusia biasa jer d...

yer, aku tahu kau hanya manusia biasa, kau bukan malaikat!!!. tapi itu BUKAN ALASAN untuk kau dengan sewenang-wenangnya menyakiti hati aku. aku bukan budak2 yg kalau merajuk, bila kau hulur gula2 atau coklat atau ice krem akan reda perasaanku. TIDAK SEMUDAH itu. hati aku yg dah rapuh nie juga bukanlah mudah untuk TERGURIS pada menda yg kecik2. TIDAKKKK...

berfikirlah sebelum berkata-kata. aku tak penah mintak LEBIH dari yg kau mampu dlm PERSAHABATAN ini.

tapi kali ini kau benar2 MENCABAR pendirian aku.

aku hanya ingin membatu. bukankah berdiam diri itu lebih baik dari berkata-kata???

maafkan aku, jika SELEPAS ini AKU BUKAN SEPERTI AKU YG DULU....

14 comments:

Mak Su said...

kenapaaaaaa?

Ungku Nor said...

ha ah..
sape yang dah scale-downkan saiz hati akak ni kak??

ns said...

huuhu..nape ni kak?ape2 pun jgn pikir sgt. Byk lagik kawn lain kan.

Kaktiny said...

alahhh... naper plak jadik camnih nih.. tak best ler..

smack-down jer org yang scale-down ati akak tuh.. (ntah2 aku per.. mampuih..) hihihi

akak.. taknakler sedih2.. kan ri tu dah hepi2..

jom pi jumpa kak ungku kat soromban tuh.. sure akak jadik 'biol + bengong' 48 minit.. dan lupa apa makna 'sepi + marah'... wakahakghkahkah.. (sempat gak aku 'balas' kat kak ungku tu kat sini.. hihihi)

Anonymous said...

ish...naper ni kak..sapa brani buat akak marah ni...bagitau kat moi cikit..meh moi piat2 tinga dia.

Ungku Nor said...

aku mandremkan jugak budak Tiny tu karaaangggg!!!

uppss..sowi kak Sepi.
saya emo lelebih lak kat minah tu..hehehe

Kaktiny said...

akak.. tiny TAK NAK ikut akak pegi soromban jumpa kak ungku.. takut TAK JUMPA JALAN BALIK KL.. dia dah warning dah tuh.. hahahhahha

Ungku Nor said...

cina ah beng punya Tiny..ko melawan ye!!
keh keh keh.

kalo setakat hewey KL-Sban tu pun buleh tak jumpa jalan nak balik KL..
alamatnya dah tak lama lagi la tu.

hahahaha ;p

muadzlife said...

alaaaa..ciannya..naper nie..

sabar ok..

take care :)

ladylikeme said...

saper yang wat akak marah..tell me....

ze said...

salam sumer...

akak bukan marah. tapi AMAT BERKECIL HATI.... biorlah dia...

Anonymous said...

Salam kak sepi...

kecik ati...? jangan dibiarkan... nanti lama-lama... kecik..kecik..kecik...pas tu terus ilang. laaaggiiii payah.
Tak pe... doa bagi Allah mintak hati baru ye.

ze said...

salam su.... hmm.. ati akak dah lama takder su..dah mati...

Anonymous said...

sama la cam hati saya nie.... ikut suka la orang nak anggap apepun