Tuesday, August 19, 2008

org itu...





dia ni selalu suka usik aku. kdg2 ajakannya cam seyes jer, tapi aku tau "sapalah aku", jadik aku wat tak layan jer. lagi pun aku dah takder mood nak "feeling2" cam bebudak hehehe

tapi pg tadi kan dia tetiba terpacul kat meja aku -

org itu: d..pasai balek awai mlm tu? memula sy nampak awak, awak dtg sorang kan. tak lama lepas tu sy toleh, awak dah takder...

aku: [dlm ati - per kes dia ni] sy balek awai, sy tak reti la mkn kat tempat org2 kaya ni. [menu mlm tu chinese food, almaklumlah aku ni org kg...]

org itu: sy dah cop kan tempat duduk untuk awak tau, tapi aleh2 awak duduk kat tempat len.

aku: errr... ada ker sy suruh awak copkan tempat duduk untuk sy? [tengok dia sambil wat muka LION KING hehehe]

org itu: takder laaa... tapi sy tau awak dtg sorang, sbb tu sy copkan tempat duduk kat sebelah sy.

aku: [ishhhh mamat ni] oklah sy banyak keja ni... [sambil aku terus mengadap pc ]

org itu: awak ni d, mcm org takder perasaan, kaku. mcm batu. awak selalu layan sy camni... awak ingat sumer lelaki tu jahat jer. sy bukan camtu...

aku: [ weiiii kau ni sapa nak ckp aku camtu. sebenarnya banyak benda kau tak tau pasai aku. aku tak jwb per2, aku pandang dia pastu aku diam jer...]

aku dah malas nak layan "rasa" yg kdg2 ada, kdg2 takder ni. aku LELAH, aku REDHA ngan apa jua yg bakal datang. tapi untuk SEKALI LAGI "membuka pintu pd insan bernama LELAKI"???

maafkanlah aku....

aku senang begini..... :-)

14 comments:

Ungku Nor said...

akak mandremkan je dia kak, kasik perabun biar dia tak nampak akak dah lepaih ni..
aman sikit idop.

*sambil perasap kemenyan bawak pusing keliling kak Sepi*

hehehe.

Mak Su said...

aduiiyaaaii, tak putus asa dia, ek? nak saya "pang"kan ker?

Anonymous said...

Salam kak sepi...

akak lebih kenal dia... lebih tahu apa yg hati sendiri mahu.

Hidup ini hanya sementara... Su cuma harapkan hanya yang terbaik akan berlaku dlm kehidupan kak sepi.

ze said...

ungku - ur komen always make my perut mau pecah, becos i laugh n laugh.... hehehe thanksss baby...

maksu - lelaki biasalah, pandai jual kata2 yg kununnya manes... podahhhh..

su - akak kenai dia sesangatt, biarkan dia... hehehe

antalya said...

jgn kerek sangat ngan laki2 ni kak..takut dia dendam je..nanti di apa2 kan nya plak

Kaktiny said...

hati2 skit nak mintak ilmu mandrem ni dari kak ungku tuh..
tapi ilmu POW.. mmg bleh belajar ngan dia.. ADA CLASSSS... wakakakakakh..

eh eh.. nak komen lain sebenarnya.. tapi bilal tgk nama cik kak sorang tu terpacul yang teratas dan pertamanya.. terus "TERKOMEN" pasai dia..
rasanya tiny dah kena mandrem ngan kak ungku ler kak sepi oiii.. hahahhahahha...

patut aku terasa gatai jer tapak tangan kiri aku nih.. cam nak ajak kak sepi gi tesco / jaya jusco seremban jer.. hahhahahha

ze said...

yun - bukan akak kerek dek... hehehe

tiny - nak dekat posa ni, jum datingggg....

ladylikeme said...

alahai akak..biar jelah..nanti lama2 dia paham la...oit..nak gi dating ngan kaktiny ker...nie yang wat org jeles nieeee

ze said...

lady... akak memang dah lama MEMBIARKAN dia begitu...

tulaaa..ingat nak ajak dak tiny dating b4 posa nie.... hehehe
jum arrr kalau nak join sama...

Ungku Nor said...

kak Sepi,
akak jangan layan budak kurang mineral a.k.a TINY tu kak..
karang akak terjangkit lak penyakit bawaan vektor yang ada kat dia tu.
Payah giler nak ubat kang akak oiii..

ye ler..bukan akak tak tau..
penyakit JAKI TERLAMPAU dia yg tak abis2 kat saya tuuu...
taktau la bila nak sembuh agaknya.
dah makin kronik dan ICU saya tengok sekarang ni. memana blog yang saya pegi kan kak kaann..
adaaaaaa je dia jual nama saya sana-sini.
tulis kat blog kemain lagi, nak studi la, nak siapkan statistik la, nak peksa la..
alasan je suma tu akak jangan taktau. ntah bape puluh kali dia salin kulit dalam sehari ntah.
tedung sela la katakaaannn..

*tukar sotkabar kepal yang baru utk buat sumbat telinga*

hahahaha ;p

ze said...

ungku... jgn berbalah tak baek tau. tapi kalau nak gak berbalah [cewahsss bahasa aku kelas laaa hehehe] kita adakan DEBAT siaran secara langsung cam kat tb tu. nak tak??? akak jadik pengerusi lah. [lantek diri sendiri, nak tunggu korang lantek, sampai bebila pung kempunan akak].

jadi.. kalau dah setuju, kita set the date. hahhhh... jgn lupa musti ada ajenda mkn2. kalau tak akak tak nak jadik pengerusinye tau...

apa nak jadik bebudak skrg ni kan... [ishhh2 mcmlah aku ni tua sangat kan kan kan]

lalalalalala

Anonymous said...

semekom..uiks..sapa kah manusia itu kak...hehe..bgtaulah..ner tau moi kenai cz sebahagian tmpat akak kijo tu moi kenal..hehehe..meh moi tgk cikit sapa dia nih..

Eiba said...

Aiseyyy..nie citer benar ker?? Waaahhhh dast sungguh kan...sensasi..salute lah kat akak...tabik spring 18 x...

ze said...

moi - hehehe kalau akak sebut namanya gerenti moi menjerittt.. moi kenai dia.... hehehe

eiba - sifat semulajadi lelaki memang camtu... [yeszaaaaaaaa kutuk lelaki ....]