Friday, August 22, 2008

cubalah ke sini






pg ni aku merewang dari blog ke blog. bukan takder keja, cuma ari ni pikiran aku jadi "beku dan dingin" tak tau kenapa...

klik sana, klik sini dan akhirnya aku sampai di sini - aku baru membacanya siket jer dannnn aku teruja untuk terus membacanya...

aku petik sedikit dari tulisannya -

Ps: Bukankah lagu Isabella Search jika di nyanyi hari-hari akan jadi boring gila, tapi Al fatihah yang di baca 17 kali sehari tak pernah boring sampai naik kereta mayat? Bukankah itu tanda kemanisan iman?


cubalah ke sini, insyaallah kengkawan pun akan teruja seperti aku -

http://keretamayat.blogspot.com/

7 comments:

Ungku Nor said...

hmmmm..betul..betul..
*sambil letak tangan kat dagu macam ahli fikir*

akaaaakkk..saya boriiinngggg..

Tiny sengal tengah bercotian..huhuhu.

ze said...

ungku - jgn kacau tiny, cian dia nak peksa...

akak kat sini lagiii buhsan, dah minum air mineral bermug-mug sampai perot rasa berayun jer ni hehehehe

Whitetulip Tales said...

itulah namanya kemanisan iman...bacalah sampai ajal menjemput. Moga2 sempat, kalau tak???Wallahua'lam!~

ze said...
This comment has been removed by the author.
ladylikeme said...

a'ah kan...baca alfatihah xpenah boring kan...kan...kan....

muadzlife said...

hmm.. harus p jengok nih :)

Anonymous said...

Salam kak sepi...

Dulu penah pk... tak nak lah ingat ttg mati, sbb bila ingat mati je mesti rasa tak best. Hidup mesti enjoyy!!!... (spt kata Puteri)

Tapi bila umur dah meningkat, su faham bahawa mengingati mati itu amat perlu. Rasulullah saw pun pernah bersabda; "selalu mengingati mati akan melembutkan hati..."

Bila ingat mati, kita sbnrnya sdg mengingatkan diri agar selalu berwaspada dlm setiap apa yg difikirkan, dikatakan dan dibuat.

Bila agaknya su akan mati ye? *sigh*