Thursday, August 14, 2008

atas permintaan kamar... :-)

aku penatla... [rasa cam nak tercabut kaki....]


1. When you buy greeting cards, are the words or the picture more important to you?
both... gambar n kata2 dlm kad penting untuk menyuarakan perasaan kita

2. What's your favorite kind of cake?
vanila. ice krem pun aku suka vanila.

3. Do you ever make gifts for people, if so what, or do you buy them?
penah gak buat dulu, but skrg aku malas. jadik beli jerla

4. What's your favorite holiday?
bila pertama kali bercoti ngan 3 org buah ati aku, hapi sangat

5.Are you going on holiday this year? If so, where?
belum merancang lagi, insyaallah ujong taun kot nak ke pulau...

6. What was the best party you've ever been to?
parti tuperware adalah aku pegi hehehe

7. If you are married, describe your wedding. If not, what would your ideal wedding be like?Married???
next question plzzzz hehehe

8. What's the most romantic thing that's ever happened to you?
romantik tu per? sejenis kueh ker???

9. What's your favorite girl's name?
ardiana... [nama pena aku masa skolah dulu....]

10. What's your favorite boy's name?
hafiz...

11. Which celebrity would you like a dream date with?
tak der pun

12. Which female celebrity do you find beautiful?
aku suka nasha aziz. penah jumpa dan siap bersalam ngan dia. dia cantek, lemah lembut orgnya

13. Which male celebrity do you think is attractive?
tak minat langsung

14. What is your best character trait?
kdg2 aku ni suka pendam apa yg aku rasa, tak moh sesapa tau, per lagi org2 yg aku syg tau. itu satu masalah ker???

15. What is your worst habit?
dulu masa skolah aku suka geget kuku, but skrg aku rasa cam nak belasah org jer hehehe [alangkah jahatnya aku kan]

11 comments:

Kaktiny said...

ayat last tu cam ok gak tu kak D.. jom belasah jom..
belasah kak ungku kat johnny / JJ seremban.. wakakhkahkahkah.. (siaplah aku terima habuan dari kak ungku bila dia baca ni sat gi..)

aku dah pecut langkah 180 000 dah ni.. takut kak ungku laser..
LARIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

ze said...

tiny - tu ayat benar tiada lain yg benar hanya yg benar belaka...

akak taktau.... [geleng paler sambil cekak pinggang akak yg ramping ni.... hehehe]

Akak said...

Salam sepi...

Oooo suka ggit kuku eh, mai sini nak ketuk skit ngan pembaris.. (sama cam anak dara kecik akak suka ggit kuku).

ze said...

akak.. sy ni tak suka guna ketip kuku, sy geget jer abiss citer... hehehe

Ungku Nor said...

hellehh Tiny tuuu..
kat komen box ni brani la nak blasah.

mai jumpa depan-depan tengok!!
*cepat2 berdiri atas bangku nak kasik nampak lagi tinggi*

ekekekeke.

ladylikeme said...

wah...akak pun kena tag gak..same-samelah kita menjawab tag beramai-ramai yerk

Anonymous said...

saya lebih suka karang ayat sendiri dekat kad tu berbanding ayat yang dah sedia ada.

tp masih mementingkan gambar pada kad. gambar lbh bermakna dari 1000 perkataan kan

Tokyo BLUE said...

sentap///

Whitetulip Tales said...

ya ampun...mcam sama jer posing kitaorang ngan c meow tuh..kih!kih!zzzzzzzzz!!

Mak Su said...

seb bek gigit kuku, bukan gigit payung ker meja ker, eraser ker [ckp dgn muka serius dan nada slow-slow]

antalya said...

geram nk tarik2 ekor kucen tido tuh