Wednesday, August 13, 2008

my hero...



nak citer siket...

14/5 ari tu dia terbang ke kuching. mulanya aku tak berapa "restu" ngan pilihannya ini. tapi aku tengok dia bersungguh-sungguh, bersemangat benor, lalu aku pun mengalah... kami tak penah berjauhan selama ni.

15/8 (jumaat) ni dia balek. masa dia tepon aku ckp dia cuma buleh jumpa aku kejap jer kat klia sbb lepas tu dia dan kengkawannya akan diangkut ke ulu kinta perak untuk menyambung latihan. perasaan aku masa tu bercampur baur - suka, gembira dan sebak. masa ckp kat tepon ngan dia aku menangis. dia tau aku menangis, dia pujuk aku...

diala buah ati aku...

rindu benar kat dia..... :-(

17 comments:

Kaktiny said...

kak sepi yang kuat nangis.. huhuhu... hihihihi.. nampak org macam iron lady.. tapi jiwa sentimental.. wakahkahkahkah...

ze said...

tiny... sapa nanges. air mata akak ni degil, tetiba jer dia nak kuar jugak, puas akak tahan2 tau...

ns said...

tgk gambar pun dah tahu kak. akak mcm seorang yg sensitip juga kan.hehe
yelah sapa yg suka kan bila org yg kita syg dok jauh2. Tapi demi pilihan yg dia buat dpt membahagiakan dan menjayakan diri dia..relakanlah juga ek kak.

cheewahhh..;p

kamar hati said...

akak....tak mo la nangis2...senyum la eek...klau itu pilihan dia, akak terima la ye...dia bahagia, akak lg bahagiakan...huhuhu...tak nak nangis2 dah tau...

ladylikeme said...

alah..jangan sedih-sedih ek kak sepi...ala..sayang..sayang....muah..senyum ckit...:)))

ze said...

gdiz - kamar - lady - manader sedih, takder arrr sob sob sob

mekasih sumer... camni syg arr kat adek2 akak ni.... :-)

Ungku Nor said...

akak, jom kita deting kat KLIA, nak??
tak pun akak turun nilai3 ke..
lagik besh akak turun Sban je teruih pun buleh gak..
ekekeke

p/s entri KARMA arini saya edit sekali lagi.
semata2 demi akakku yang cengeng inih..uppssss...;p

Akak said...

Salam Sepi...

sensitive eh? kalau tgk muka mcm kuat jerr orgnya..

handsome lerr hero awak nie..

ze said...

ungku - dating kat seromban jela, jumpa kat jj, amacam???

akak - errr... manes cam sy kan... hehehe

Ungku Nor said...

bila kak, bilaaaa???

meh sini saya kasik no tepon saya
012-2247343

kalo jadik, bitau aaa :))

ze said...

ungku.... dah safe no tepon awak hehehe wait arrr.....:-)

Kaktiny said...

wallaweh.. kak ungku siap PUBLISH besar-besaran no. tepon dia..

NAK IKUT!!!!!!... nak pi JJ S'ban gakkk... nak jumpa kak ungku gak...

(hihihih... sibuk jer aku ni.. bab berjalan.. serah ler.. )

Mak Su said...

alamak, semalam dah mai, tapi boleh terlupa nak letak komen....semlm bizi bodi, ada king kong terlepas dari kandang, masuk ke kandang..mampus nak melayan kerenah king kongs.

anyway, sepi... encem dan manis jer senyuman si hero tu, tentu awak masih ingat senyum dia yang sangat adorable suatu ketika dulu ek...

MARIA said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ala cian akak....smlm masa mo call akak br pas nangis o lom lagi tuh..jgn sedih kak...anak mu pergi untuk mencapai impian...ewah...hehehe...nnti kiter lepak sesama ek..

suara said...

Salam kak sepi....

eleh... cakap kat su jangan nangis... tpt dia banjir je memanjang... tak pe, nanti su bawak sampan erk.
kekeke

ze said...

salam sumer - hehehe dialah buah ati, jantung ati sy... hehehe